All we need is love

En dag slutade peters Ipod plötsligt att fungera. Kanske inte allt för underligt med tanke på att vi råkat hälla skumpa på den när vi överraskade honom med frukost på sängen på hans födelsedag. Men ändå.
Igår iallafall satt peter och klagade över sin förlorade Ipod när jag sa någonting i stil med "testa att ge den mun mot mun metoden då". Sagt och gjort, peter ger ipoden mun mot mun metoden och stoppar sedan in den i laddaren. Och tror ni inte fanskapet funkar?

Är det någon som haft något liknande problem? Är det någon som lagat sin Ipod eller andra teknolgiska produkter med kärlek? För isånnafall tror jag att det är något som kommer funka i framtiden. Man skulle kunna öppna en verkstad där man lagar grejer - med lite kärlek.

Kommentarer
Postat av: mac

en kille i ipod butiken sa såhär till min kompis vars ipod gått sönder "jag kan ta den och försöka fixa den men lova att inte bli arg om den inte fungerar?" så han tar den och bankar den i bordet det hårdaste han kan och den börjar fungera! vet inte om det räknas till kärlek dock.

2008-05-14 @ 08:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0