thats what they call carma on a saturdaynight

Att stockholm är litet visste vi ju redan. Men ibland är oddsen för små för att det verkligen ska vara möjligt.

I helgen var jag ute och åt med en jobbarkompis och hennes vänner eftersom hon hade fyllt år.
Jag känner ju nästan ingen och det stör mig lite att jag drar ner medelåldern så radikalt.
Men plötsligt,
kommer en person jag känner igen.
Jag känner igen honom som en person jag hade ett one night stand med
för tre år sedan.

Allt jag kunde tänka på var att jag sett honom naken.

Men jag tror inte att han kände igen mig,
jag hoppas att han inte gjorde det iallfall.

För jag tror att han numera är tillsammans med en av min jobbarkompis bästa vänner.

-

Plus att Indien stog och raggade på mig hela dagen igår.
Ville att jag skulle komma och kolla på hans nya lägenhet.
Som om.
Han vill bara knulla.

Fett synd att jag har en vit månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0