up

Nu har jag fuckat upp saker igen.
Eller nej. Jag fuckade upp saker för länge sen och nu kommer konsekvenserna av det.
Jag är arg. Mest på mig själv. Men också väldigt mycket på människor jag har räknat som vänner

Men mest känner jag mig bara fri. Jag är arg och fri.
Nu blir jag äntligen tvungen att styra upp saker.
Nu måste jag tvinga mig själv att hitta ett nytt jobb.
Måste tvinga mig själv att börja göra rätt val.
Jag måste tvinga folk att behandla mig med respekt. Men mest måste nog JAG börja behandla mig själv med respekt.

Kanske ska jag flytta. Kanske ska jag börja driva ett cafe. Kanske tar jag en bartenderutbildning. Eller så åker jag till afrika och volontärarbetar. Eller så stannar jag hemma med mina penslar och mitt block.
Jag är fri att välja vadsomhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0