ska vi åka hem till mig och äta muffins och hångla?

Detta med Peter och sex kom mig osökt att tänka på en grej som hände på sportlovet.
Peter drog förbi mitt jobb några timmar och drack öl och wiskhey med mig och några jobbarkompisar.

När vi skulle slänga några gamla muffins blev peter helt till sig och fick med sig en stor påse.
Till klubben.
Där skulle han se om man kunde ragga upp flickor genom att bjuda dom på muffins.
Rykten säger att Peter lyckades få till det med någon på grund av muffinsen.
Andra rykten säger att det inte blev så.
En tredje källa säger att han fick med sig någon hem men var "to drunk to fuck" av all wishkey från mitt jobb.
Vadvetjag.

Något som är säkert är iallafall att vakterna på kolingsborg hatade muffinskillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0